2007年12月23日

HKBN的聖誕歌 與 第三勢力亂入

HKBN
<<Jingle Bell>>

----------------------------------


和記寬頻出(停戰)廣告,老豆加入戰團。

--------------------------

另加HKBN報紙廣告全篇歌詞對照

天色已漸沉 落日如霧燈 深深深
(PC網上尋 神奇牌橡筋 搵搵搵)

誰人用誘惑眼神 把我拉近 還假裝一點不關心
(誰人賣光「千」寬頻 想我幫襯 連幾多M都不分)

無奈你說你淡忘 你說你淡忘 即使多麼悽愴
(無奈3M I don't know 6M I don't know 幾多M I don't know)

面上剩下漸已吹乾吹乾 眼淚兩行
(又話地下現已鋪o左光纖 鋪滿香港)

我說我盼望 我說我盼望 可相戀多一趟
(查實好鬼死恐怖 好鬼死恐佈 屋企光纖鋪不到)

但是但是 現已心知這是渺茫
(但是現在 慢到甩o左甩o左遍地腳毛)

沒有留言: