2010年5月28日

I can do anything good, better than anyone!



小孩對着鏡子又唱又跳,不少人都見過,但美國一名四歲女童對鏡唱出自我鼓勵口號的短片,卻出奇地激動人心,成為網民最愛。她在浴室鏡前手舞足蹈,唱出: 「我整個家都很棒!我喜歡我爸媽!……Yeah Yeah Yeah Yeah!」短片已吸引超過二百萬人次點擊,無不被這股正能量感染。

"My whole house is great. I can do anything good. I like my school. I like anything. I like my dad. I like my cousins. I like my aunts. I like my Allisons. I like my moms. I like my sisters. ... I like my hair. I like my haircuts. I like my pajamas. I like my stuff. I like my room. I like my whole house. My whole house is great. I can do anything good. Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah. I can do anything good, better than anyone!"

潔西卡對著鏡子說:「我整個家都很棒,我不管什麼都能做好,我喜
歡我的學校,我喜歡所有東西,我喜歡我爸爸,我喜歡表姊表妹,我喜歡 阿姨,我喜歡我的大象,我喜歡媽媽,我喜歡妹妹....,我喜歡我的頭髮,我喜歡我的髮型。」

她接著說:「我喜歡我的 睡衣,我喜歡我的房間,我喜歡我整個家。」語畢,合掌用力一拍,又繼續說:「我整個家都很棒,我不管什麼都能做好。」